www.nowoczesny.net.pl
Najlepsze opisy do komunikatorów
GG, Tlen, ICQ, AIM !!

Opisy wg kategorii:

:: Zakochani [7121]
:: Kto¶ powiedział [5723]
:: Na podły humor [9400]
:: Po angielsku [3651]
:: Erotyczne [1497]
:: Niegrzeczne [1406]
:: Zabawne [8449]
:: W różowych okularach [3202]
:: Gdy miło¶ć Ci dokuczy [6245]
:: Idziemy spać [3356]
:: Kolejny rok do przodu [510]

:: Na imieniny [315]
:: Witam [1594]
:: A ¶wistak siedzi [1080]
:: Rozwijamy HWDP [838]
:: Przepraszam [1478]
:: Graficznie [4270]
:: Na ¶więta [199]
:: Po niemiecku [928]
:: op francusku [1332]
:: Na różne okazje [2768]
:: Z piosenek [2020]
:: Skróty [205]
:: Miło¶ć - różne [2]


Opisy wg liter alfabetu:

A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9

Znajomi :
opisy gg + bez przesady + andrut +


50 losowych opisów

ID

Tre¶ć opisu

1

Komar Tu był hahaha Palić zioło jest weoło Pozdrowinia dla Ani

2

A co sie patrzysz???? kisiel w mojtkach????

3

Będę żyła, chociaż mówi±............ że jest Ąle.

4

Wyglad lepszy zyskasz jedzac pokarm Whiskas:P

5

Życie nie ma sensu....a co dopiero salceson

6

o¤°`°¤o,¸K¸¸,o¤°`°¤o,¸U¸¸,o¤° `°¤o,¸J¸¸,o¤°`°¤o,¸E¸¸,o¤°`°¤o

7

..:: kOchankOwie ktÓrych nawet śmierć nie rOzdzieli ::..

8

Cham jest chamem na wieki wieków amen

9

Jedna jaskółka nie czyni wiosny. Ezop

10

Kropla miłości znaczy więcej niż ocean rozumu.

11

!!~~Lepper jedzie na Ciągniku 2 Kg maryśki ma w koszyczku ~~!!

12

kochaj mnie kochaj,badz ze mna badz!!!!

13

... po co znów budzę się ;(((

14

Codziennie Z Życiem Walczyć Muszę

15

MówięCiKażdyZNasSzukaSpokojuGdzieśWGłębiKażdyChceByćDalekoOdKłopotów:(

16

fuck you with your fucking fuck!!!

17

Twój tata ma wąsy? nie.. a to musiałem widzieć twoja mame

18

Widzę że czytasz ten opis. Jak nie masz co robić to idĄ skoś trawnik..

19

Wystarczy, że jesteś , gdy zamknę oczy już tęsknię...

20

..::Płaczę.. przez Ciebie.. inne powody nie s± powodami (...)::..

21

``Zprochu powstałeś i w proch sie obrucisz``Kto to powiedział?Hamlet??

22

Ja CiE kOcHaM a Ty MnIe NiE ;[

23

GdY CiEbIe ZaBrAkNiE GdY KiEdY$ OdEjDzIeSz,NAS JuSh NiE BeDzIe=(

24

¦migam autkiem po mieście :) moze zostancie w domu:P:P

25

Jedzie pociąg z daleka na nikogo nie czeka....lalalalala

26

I co się gapisz?! Wypierdalaj z mojego GG!

27

Spojrzałam śmierci w oczy i ujrzałam swoje odbicie

28

zyczymy wszystkim chorych swi±t bożego narodzenia!!!:D:D:D

29

CzAry mAry hUj ci W wAry

30

I wanna be free...

31

StAłO sIę Co MiAłO sTaĆ...mAgIa WcIąŻ nIe MoGła TrWaĆ...

32

DzIeKi ToBiE oDzYsKaŁaM wIaRe... W cZłOwIeKa... Że MaGiA

33

Barbi to kurwa! --->Cindy :P

34

Znasz bajkę o błocie?? JeBŁOcię??

35

*=*...(..=*..ByĆ TaM ZaWsZe TaM GdZ!e Ty...*=..)...*=*

36

Piekący ból rozwierca każda myśl....

37

Daje dupy robi lody to znaczy ze robi to dla ochlody!!

38

Kurwy co ukradły HIP HOP odnajde

39

LiFetime of hAppinEss :]

40

"Wytrwaj i opanuj się! "

41

>>EVERYTIMEiTRYtoFLYiFALLwithoutMYwingsBECAUSEiNEEDyouBABY<<

42

MoŻe BóG WyBaCzY MoIm RoDzIcOm, Żw WyDaLi MnIe nA TeN ¦wIAt...

43

*~ Ty i Ja, CuDa Dwa MiloScCc Ta NieCh WieCznie TrWa...<3 ~*~

44

<*)))>< rYb4Q ><(((*>

45

Żałuje dziś,tyle chwil,wszystko przepadło....

46

:::...Mogłam być twoja na zawsze...wiesz co zapomnijmy o sobie!!!!::::

47

Błoto stwarza czasem pozory głębi

48

Wszystkie dni tylech chwil znów mi się bedziesz snił ??

49

Nadzieja jest matka głupich..!

50

s± ludzie i taborety, ale krzesełków to żem jeszcze nie widział





All rights reserved © by www.nowoczesny.net.pl